15 mai 2019

LogulMeuVHF - Program pentru concursurile din benzile de unde ultrascurte

      Imi face mare placere sa particip in concursurile din unde ultrascurte. Fiecare legatura radio este o provocare pentru mine si daca se termina cu bine, satisfactia este pe masura. Dorinta de performanta m-a indemnat sa imi modernizez continuu dotarea tehnica, logistica si strategia. Unul dintre aspectele importante il reprezinta programul de concurs, editorul de legaturi radio. Am incercat tot felul de programe, mai mult sau mai putin stufoase si niciunul nu s-a apropiat necesitatilor mele. Avind cunostinte de programare am luat hotarirea, ca si in alte situatii, sa imi scriu propria aplicatie dupa bunul plac. Astfel a aparut programul meu de concurs Logul Meu VHF.


Iata o scurta descriere a programului:
- permite editarea legaturilor radio, in timpul concursului sau post-concurs
- regulamentul dupa care se desfasoara concursul se poate seta manual inainte de concurs cu ajutorul menu-lui Configurare
- poate fi folosit in concursuri cu una sau doua etape
- fisa de concurs impreuna cu regulamentul si legaturile radio poate fi salvata sau reincarcata
- permite printrea legaturilor radio si exportul acestora in formate EDI, ADIF si HTML
- are functii de autocompletare in cazul  indicativelor si QTH Locator
- navigarea se face cu ajutorul tastei BACKSPACE sau TAB iar salvarea legaturilor se face cu tasta ENTER
- face back-up automat dupa fiecare legatura radio salvata in fisa de concurs
     Este un program simplu si intuitiv, care nu pune in dificultate utilizatorul. L-am scris cu multi ani in urma, l-am testat si modificat ori de cite ori am constatat nereguli, aceasta fiind cea mai noua versiune. Programul este intr-o continua dezvoltare si pe viitor incerc sa implementez functii noi.
      Multumesc pentru teste si sugestii lui Dan YO9CWY si colegilor radioamatori care au avut placerea de a-l testa si ma ajuta sa il definitivez.

Descarca:
LogulMeuVHF versiunea 21.09.2019

Pentru realizarea proiectului m-am inspirat din:
http://www.delphibasics.co.uk/RTL.asp?Name=MessageDlg

Constantin Badican  - YO7FWS
---  73's   YO7FWS  ---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu